zalozni pripojeni na internet

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Duben 26 13:18:59 CEST 2004

> Hmmm, a ty disky vam pak jedou v PIO 4, ze ano ...

Když ho tam dám poprvé, tak ano. Pokud to je sada domácích přenosných
disků nebo disků, který se tam už mihly a nastavali jsem jim UDMA, tak
si to UDMA pamatuje z dřívějška. Když je to "prvnička", může se nastavit
a restartovat - to se však vyplatí když  se zpěchá a je toho hodně na
sosání.

Podstatný je, že mi wokenice běží 14 dní (komu by se chtělo vypínat
DC++) a za tu dobu se tam vystřídá třeba 10 HDD (většinou kemoši nebo
zálohování). Když je to super důležitý HDD tak samozřejmě takhle
nehazarduji :) - to za ten ušetřený restart nestojí.

Dejma