[ANNONCE+KOMERCE] jobs linuxsoft.cz

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Pondělí Duben 26 14:50:43 CEST 2004

On 26-04-2004 14.12 +0200, Libor Chocholaty wrote:
> Pavel Kysilka wrote:
zdravim,

> Mohl byste rozvest, co tim myslite? Znam nekolik pristupu, jako jsou zodpovedny, kopla ho..o pod skrin, at uz sef neotravuje, ale co je to linuxovy pristup, to bych se rad dozvedel.
jednoducha odpoved:
podivejte se na linuxove projekty a lide co stoji za nimi.
netvrdim, ze je to pravidlem ve vsech pripadech.
snazi se odvadet dobrou a kvalitni praci.
prakticky: snazi se delat veci poradne, komplexne, dodrzuji standarty,
jsou schopni skriptovat a pouzivat textovou konsoli, jsou schopni najit
chybu a dohledat si potrebne informace.
tento vycet by mohl byt samozrejme delsi a clovek je ne vzdy dodrzi na
100%.
ps: nechci byt neprijemny, ale spocitejte si pocet znaku na radku
ve vasi odpovedi. vyslo mi asi 182 znaku. to je treba prave jedna z veci
jak asi linuxovy pristup asi nevypada.

> Libor

   zatim
      pavel kysilka