[ANNONCE+KOMERCE] jobs linuxsoft.cz

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Úterý Duben 27 11:53:43 CEST 2004

Dne 26.04.2004 v 14:50 +0200, Pavel Kysilka napsal(a):
> zdravim,

Asi pristup z linuxu nekam nebo pristup na nejaky linux, mozna skze
nejaky linux.

> jednoducha odpoved: podivejte se na linuxove projekty a lide co
> stoji za nimi. netvrdim, ze je to pravidlem ve vsech pripadech.
> snazi se odvadet dobrou a kvalitni praci. prakticky: snazi se delat
> veci poradne, komplexne, dodrzuji standarty, jsou schopni
> skriptovat a pouzivat textovou konsoli, jsou schopni najit chybu a
> dohledat si potrebne informace. tento vycet by mohl byt samozrejme
> delsi a clovek je ne vzdy dodrzi na 100%.

Zajimava definice, ale misto "Linuxovy" by bylo vhodnejsi pouzit
ponekud vzitejsi definici: Odpovedny a samostatny pristup.

Proc tahate pocitacovou terminologii, tam kde nema co delat?

> ps: nechci byt neprijemny, ale spocitejte si pocet znaku na radku
> ve vasi odpovedi. vyslo mi asi 182 znaku. to je treba prave jedna z veci
> jak asi linuxovy pristup asi nevypada.

Nechci byt neprijemny, ale s takovymto vyjadrenim na mne nepusobite
jako prilis seriozni zamestnavatel...

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...