Rustina v sambe

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Duben 26 21:52:25 CEST 2004

Richard Frýdl wrote:
> Dobry den,
>
> potrebuju na redhat 7.3 jadro 2.4.19, samba 2.2.7
> pouzivat podporu rustiny pro nazvy souboru. cestinu mam ok.
>
> Poradite prosim?

Ulozite.li rusky znak z ruskych woken, pod linuxem nastavenym na
iso8859-2/cp852 bude videt prinejhorsim jen "?", pod ceskymi wokny to
mozna ani neotevrete (problem woken), ale pod ruskymi ano (dyt rikam ze
je to problem woken).

Jen si do systemu nedavejte UTF-8 kodovani, to je prava pohroma. Vsak se
podivejte, co to udela v UTF-8 enabled serveru:

http://www.my-zope.org/Members/kedai/kdezopewebdav.news

(pokud ji teda jeste neopravili nebot jsem jim to hlasil) stary server
co neni UTF8-izovany, jede bez problemu s jakymkoli znakem. Hlavne ze
ten autor te stranky ve svem serveru s jeho locales to vidi spravne.

A podobne je to se vsim. Dokud je znak jeden byte, nejsou problemy. Ale
jak je jeden znak nekdy dva bajty, dela problem kdeco. Vzpomente si na
MC a ramecky...

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!