stahovat pri nevyuziti linky

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Duben 28 08:07:49 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

>(...)
>Jde o to, ze na prichozim konci uzkeho hrdla uz tezko udelam nejake QoS.
>Proste co prijde, to prijde. Maximalne muzu neco pozahazovat nebo spozdit,
>a doufat, ze si s tim transportni mechanismus (tj. vetsinou TCP) poradi.
>Uspech, ktereho tim dosahnu, ja ale znacne omezeny v porovnani se stavem,
>kdy ovladam odesilajici stranu.

Aha, ovsem jelikoz se data nemuzou nikde moc
hromadit, po urcite dobe prestane byt uzke
hrdlo zatezovano nezadoucim mene priorizovanym
trafficem a klient browsdac dostane prece jen
prednost, ne? Ovsem je pravda, ze to "odumreni"
nezadouciho prenosu obstara tcp a ne primo QOS.
Ovsem neni mi tedy jasne, kam do prenosove trasy
by bylo nejvhodnejsi teoreticky umistit QOS.
To by preci musel "qosit" jiz zdrojovy server
coz je dost nemyslitelne...

Zdravi OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035