stahovat pri nevyuziti linky

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Duben 28 08:20:10 CEST 2004

	Teoreticky na VSECHNY smerovace po ceste... Prakticky tam kde je
stabilne nejuzsi pasmo... a tedy potencialni zdroje nedostatku potrebne
kapacity. Vzhledem k tomu, ze je to hrozne narocne apod., tak nektere
opravdu rozumne site nez QoS radeji radove naddimenzovavaji site,
protoze se mimo jine doslo na to, ze to neni ani zdaleka tak drahe a je
to v podstate bezudrzbove... - tedy vysledek lepsi nez desitky ci stovky
hodin ladeni QoS... IP stejne postrada mechanismy obvykle v
"garantovanych" signalnich sitich, takze je to cele spise takova hracka
nez neco realne pouzitelneho... (ono VoIP taky po IPv4 obcas beha i bez
jakehokoli QoS ci ToS, casto je to zalostne...ů)

> To by preci musel "qosit" jiz zdrojovy server
> coz je dost nemyslitelne...

	Není, stejne jako povazujete za obvykle, ze smerovat (nikoli
routovat) umi kazdy pocitac v IP siti...