stahovat pri nevyuziti linky

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Duben 28 08:30:05 CEST 2004

	Problem je casto takto jevi, ale realne je problem nekde jinde -
a sice ve virtualnim kanalu mezi komunikujici ctverici
src_ip:src_port:dst_ip:dst_port, ktery ma naprosto negerantovatelne
parametry - aspon co se tyce protokolu IP a vlastnosti s ohledem na
prenosove pasmo (ba co vice, v TCP uz i to CRC32 dost casto selhava a
nekdy i na lokalnich sitich, ktere jinak nevykazuji zadnou poruchu)