chyba SAMBA

Tomas tomas-list na erbe-ba.sk
Středa Duben 28 08:33:05 CEST 2004

Zdravim!

Riesil som tento problem pred par dnami a skoncilo to tak ze v
registri som zmenil  "Naposledy otevřené" na Recent a aby to bolo
uplne ciste tak som spravil logoff skript ktory v adresari Recent a
Naposledy otevřené( aj ked tu to nie je nutne ked ho zmazes) vymaze
vsetky subory *.lnk.

Tomas

P.S. Je to skor problem Win.