chyba SAMBA

josse josse na trenet.org
Středa Duben 28 13:54:47 CEST 2004

profily windows se obecne doporucuje mit jako
\\SERVER\profiles\%U...
smb.conf:
  logon drive = g:
  logon path = \\%L\profiles\%U
  logon home = \\%L\%U

[Profiles]
    path = /var/lib/samba/profiles
    browseable = no
    guest ok = yes
   writable = yes
   root preexec = PROFILE=/var/lib/samba/profiles/%U; if [ ! -e $PROFILE
]; then mkdir -pm700 $PROFILE; chown %U $PROFILE; fi

jde o to ze windows se pri odhlasovani odpoji od sitovych disku a pak
prijdou o moznost zapsat sitovou kopii profiles(pokud ji mate umistenou
v domacim adresari uzivatele), vetsinou se to stava na jeden nebo dva
soubory. je dobre cestovni profily a domovske adresare oddelit. ale na
tuto vlastnost sem s W98 nikdy nenarazil, vse az s W2K nebo WXP.