Reentrantni funkce v bash -lze ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 28 14:16:00 CEST 2004

Zdravim,

pisu funkci ktera bere jako parametr adresar, vylistuje v nem soubory
a na zpracovani kazdeho z nich zavola jinou funci, pak vylistuje
podadresare a na kazdy z nich zavola sama sebe. A zda se mi ze ta
nove volana funkce prepise promenne pouzite v te volajici funkci, ze
nejsou chranene jako treba kdyz zavolam nejakou konstrukci typu
while,do,done na kterou se vola novy shell.

Delam nekde chybu ? Jak takovou vec napsat ? Externim skriptem ?