Reentrantni funkce v bash -lze ?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Duben 28 14:32:39 CEST 2004

DD,

a mate v te funkci lokalni promenne deklarovane pomoci local?

Abych pravdu rekl, nevim, jak je to s rekurzi v bashi, ale podle mne by
to melo jet. V pripade nejhorsim to opravdu prepiste do externiho
skriptu - ono vlastne bashovska funkce ani nic moc jineho neni...

V St, 28. 04. 2004 v 14:16, Petr Simek pĂ­ĹĄe: