Potize s grubem, Radeon 8500 a radeonfb

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Duben 28 14:19:32 CEST 2004

On Wed, 28 Apr 2004, Jiri Kulhan wrote:

> Dobry den,
>
> pri instalaci gentoo jsem se dostal do nasledujicich potizi :
>
> pri bootovani se mi v grub stage 1.5 silenym zpusobem roztrese obraz az
> k naproste necitelnosti. Kdyz se potom dostanu do menu, monitor se muze
> ucvakat, jak se snazi prepinat videorezimy, ale neni z toho cesta ven.
> Kdyz potom nabootuji linux (jadro 2.6.5 i 2.4.25 se chova stejne), pri
> pouziti vesa fb se obraz trese porad. Kdyz je tam radeonfb, bootovani
> zatuhne.
>
> Zvlastni je, ze kdyz je grub v grafickem rezimu (se splash screenem),
> [...]

No odpoved jste si jiz polozil, a to ze vidite problem v grubu. Takze bych
zkusil lilo. Nicmene jestli to pomuze, to je otazka. Kdybych vsak nemel
zkusenost s tim, ze mi grub jednou nejak "divne" predaval parametr
vga=<cosik> jadru, a lilo v poradku, tak bych neodpovidal.

Cili zkuste lilo nicmene jestli to pomuze, to fakt nevim. Aspon budete
vedet, ze grub neni na vine.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...