LDAP

Středa Duben 28 16:55:07 CEST 2004

28. apríla 2004 o 16:16, Jan Novák píše:

>     Nedari se mi vytvorit struktura a zaznamy jednotlivych kontaktu, pouzit
> atributy, ktere bych chtel (mam upravena schemata, ...). Uz jsem precetl kde
> co a jsem z toho tumpachovej. Samozrejme howto ldap, ldap-implementation,
> news konference a mam v tom hokej.

a odporucaju niekde menit standardne dodavane schemy? asi nie.. takeho
kroku by som sa urcite aspon v zaciatkoch vyvaroval..

>     Kombinaci prikazove radky a ldapbrowseru jsem se dopracoval k tomu, ze
> mam vytvorenou strukturu:
>
>         dc=firma, dc=cz
>             ou=Addressbook
>                 cn=osoba
>
> Ale neni to ono!!!

a co konkretne na tom neni ono? ake su pouzite objectClass-y? co je zle
na inetOrgPerson? (tam ziadne cn nie je, radsej by som pouzil uid
z menovanej schemy).

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk