LDAP

Jan Novák jan.novak na microsoft.com
Středa Duben 28 16:16:06 CEST 2004

Zdravim,

    velice tezko zapasim s LDAP. Rad bych vyuzival adresar MS Outlooku pro
vsechny uzivatele ulozeny na nasem linux (Redhat 7.3) serveru v ldap.

    Nedari se mi vytvorit struktura a zaznamy jednotlivych kontaktu, pouzit
atributy, ktere bych chtel (mam upravena schemata, ...). Uz jsem precetl kde
co a jsem z toho tumpachovej. Samozrejme howto ldap, ldap-implementation,
news konference a mam v tom hokej.

    Kombinaci prikazove radky a ldapbrowseru jsem se dopracoval k tomu, ze
mam vytvorenou strukturu:

        dc=firma, dc=cz
            ou=Addressbook
                cn=osoba

Ale neni to ono!!!

Mate, prosim, nekdo nejakej navod jak postupovat, aby mi to fungovalo.

Predem diky za odpovedi a rady

Honza