seznam (was Jak jsem se zbavil spamu)

Čtvrtek Duben 29 17:39:13 CEST 2004

Ludek Finstrle <ludek.finstrle na pzkagis.cz> wrote:
> Doporucoval bych pro seznam neco jako:
>
> email.seznam.cz                 OK
> mx1.seznam.cz                   OK
> mx2.seznam.cz                   OK
> prace.seznam.cz                 OK
> smtp.seznam.cz                  OK
>
> Jinak budete sem tam mivat problemy. Aspon ja je mival. Nejpodivnejsi
> je ta prace, ale ta byla zrejme na ruzna prechodna obdobi, kdyz neco
> testovali.

sranda, kedze prave tieto servery som zakazoval... chodia mi od nich chore
notifikacie o odmietnutych mailoch (virusoch - moja adresa je sfalsovana)
a nemam sa komu stazovat nakolko ich postmaster nefunguje...

(skratka to maju odmietnut na SMTP urovni a nebavit sa s tym)
"To Boot or not to Boot, that's the question." [WD1270 Caviar]