[ANNONCE+KOMERCE] jobs linuxsoft.cz

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Duben 30 08:14:34 CEST 2004

:-) proc?

1. Aritmetika je "podmnozina" algeber
2. To, ze well-known algebry jine nez aritmetika a tedy teleso prirozenych cisel s timto pojmem nijak neoperuji a radeji ho ani nezavadi jeste neznamena, ze si zadefinuji sve pojmy, svou algebru a vse bude platit...
3. Vy jste nevidel definici algebry, (pro jednoduchost v 2D) kde dve ROVNOBEZNE usecky (protoze z hlediska dane algebry meli definovany zacatek a konec) byly z pozice cloveka, ktery se dival "nad tuto  algebru" a) primky b) ruznobezky...

No a hlavne diky bodu 3 jako inzenyr informatik aproximuji, ze pri spravne definici lze zadefinovat a dokazat uplne cokoli...:-)