IMQ a IPTables

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Neděle Srpen 1 12:44:32 CEST 2004

LKV wrote:
> mockrat dekuji, konecne mi nekdo odpovedel na to co jsem chtel vedet. Pokud
> chci delat shaping v obo smerech potrebuji mit dve rozhrani imq, nebo muzu
> jeden qdisc povesit na imq a druhy primo na rozhrani do internetu?

Shaping muzete delat vzdy jen na vystupnim rozhrani. Tj. jestlize je
vystupem jedno konkretni fyzicke rozhrani, muzete povesit htb primo na
nej. Pokud chcete shapovat take na vstupu, musite si pomoci imq. Imq
musite pouzit take tehdy, pokud je vystup smerovan na nekolik fyzickych
rozhrani a chcete si ruzne pujcovat sirku pasma.

V.