IMQ a IPTables

LKV Lukas.Kvasnica na Post.cz
Neděle Srpen 1 20:55:44 CEST 2004

Chtel jsem to pouzit a napsal jsem tenhle skriptik, pokud ho pouziju primo
na wlan1 tak funguje, ale kdyz ho pouziju na imq0 tak to proste nefunguje.
Vidite nekde nejakou zavaznou chybu?

 LKV

ETH=imq0

iptables -t mangle -A POSTROUTING -o wlan1 -j IMQ --todev 0

tc qdisc del dev ${ETH} root
tc qdisc add dev ${ETH} root handle 1:0 htb
tc class add dev ${ETH} parent 1:0 classid 1:1 htb rate 146kbit

tc class add dev ${ETH} parent 1:1 classid 1:11 htb rate 20kbit ceil 100kbit

tc qdisc add dev ${ETH} parent 1:11 handle 11:0 sfq perturb 10

iptables -t mangle -F FORWARD

iptables -t mangle -A FORWARD -d 192.168.7.2 -j MARK --set-mark 1

tc filter add dev ${ETH} parent 1:0 protocol ip handle 1 fw flowid 1:11

Pokud