dtto: mirror sf.net odstaven kvuli diskum

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Srpen 2 16:25:41 CEST 2004

Dd,

On Wed, Jul 28, 2004 at 09:23:23PM +0200, Milan Keršláger wrote:
> Dobry den,
>
> v souvislosti s http://www.root.cz/data/sf bych chtel upozornit na
> zajimavy jev:
>
> V posledni dobe se setkavam se zajimavymi problemy u velkych disku. Ze 6
> novych 200GB Maxtoru nam odesly jiz 3. Vsechny po cca 900 hodinach, coz
> bylo krvave proto, ze odpochodovaly tak tesne za sebou, ze to RAID-5
> nerozchodil (tj. vypadl nejdriv 1 a pak za par dni zaroven 2).

to neni moc hezky... :-(

Omlouvam se, ze se vracim ke starsimu (a navic off-t) threadu,
ale rad bych se zeptal na oznaceni tech disku. Na web-u Maxtora
jsem se docetl, ze maji IDE disky ve dvou liniich:

- DiamondMax, ktere jsou oznacene jako desktop
- MaXLine, ktere jsou oznacene jako enterprise

Uvazoval jsem totiz, ze do jednoho diskoveho pole bych dal
Maxtory, ale prave ty MaXLine-y, tak by me zajimalo, zda se po
nich mam ptat nebo ne.

Diky.

>                         Milan Kerslager

Zdravi