sftp server

karpi karpi.lists na email.cz
Pondělí Srpen 2 16:40:12 CEST 2004

Zdravim,
Rad bych sdilel nejaka data, ale ftp se mi zda zbytecne prekomplikovane
a stare. Naprosto by mi stacilo sftp. Tak rozmyslim, jak na takovou vec
jit..

Asi to obnasi tyto veci (co me zatim napadaji..)

- vytvorit konto sftp uzivatele
- udelat mu heslo
- domovskej adresar, odkud muze jen cist
- (pripadne i nekam zapisovat, ale to uz by vyzadovalo quoty..)
- pozor aby nebyl ve skupine, ktera muze cist i jinde po disku..
- no a ten shel - urcite omezit na par prikazu (ls du ..)- to tedy nevim
jak na to, nebo prinejhorsim proste uplne odeprit (jako shel dat /bin/ls ?)

Pokud nekdo mate v rukavu nejake howtu, budu vdecny...