ATI Radeon + TV

KubaZ r.kubaz na seznam.cz
Pondělí Srpen 2 19:39:56 CEST 2004

Zdravim. Mam Radeon Mobility 9000 (M9) a pouzivam fglrx ovladace.
Potreboval bych poradit od nekoho, kdo ma stejne ovladace a podobnou
kartu (staci jen Radeon), jak se nastavi TV-out tak, aby byl obraz
zaroven na displeji (je to NB) a i v TV. Donutit obraz do TV uz se mi
podarilo, ale na LCD nic neni :( Predem upozornuji, ze atitvout s touto
kartou pravdepodobne nefunguje :(

Popripade mi napiste na soukromy mail (r.kubaz na seznam.cz), co napsat do
konfiguraku, aby mi to slo na obou zarizenich soucasne...neco jako
funkce Divadlo na M$ Wir :)

Predem diky a preji pekny den

PS: Jiny dotaz reseny dneska s timto nema nic spolecneho :)