Mozilla netiskne spravne fonty

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Srpen 3 13:10:36 CEST 2004

Michal janda wrote:

>Libor Chocholaty napsal:
>  > Ja na svem pocitaci nemam zadny userContent.css.

>V adresari se svym profilem nemate podadresar chrome a v nem tyto
>soubory? mam pocit ze se vytvareli automaticky, akorat meli priponu
>sample nebo taknejak.

Jasne, samply jsem nasel v /usr/lib/mozilla-1.7/defaults/profile/chrome. Dival jsem se na http://www.mozilla.org/unix/customizing.html#usercss, ale nic co by alespon vzdalene pripominalo muj problem jsem tam nastavovat nenasel. :(

Muze se mi prosim ozvat nekdo, komu se tisknou www stranky alespon priblizne podobne jako v prohlizeci? Pripadne mi poslat URL a vysledny PS soubor mailem?

Diky, Libor