Mozilla netiskne spravne fonty

Michal janda linux na jndm.net
Úterý Srpen 3 10:26:03 CEST 2004

Vlastimil Ott napsal:

> :-D Toto vlakno zacalo tim, ze si tazatel stezoval, ze tohle nefunguje.

Aha, tak to jsem prehledl:-) Ja mel pocit ze mu nefungovalo kdyz to
nastavi pres nastaveni, tam kde se vybiraji fonty. Tady by se dalo
vyzkouset nastavit neco jako
* {
font-size:10px;
font-family:verdana;
}

to by melo zmenit *vsechny* pisma ktera nejsou predefinovana dale v tom
css souboru.

Pak je jeste trochu chytak v tom ze ty css soubory jsou dva,
userChrome.css - tam se nastavuji vlastnosti pro menu a podpobne a v
userContent.css se nastavuji parametry pro obsah oken.

> Tam jsem pozadovane parametry nenasel.
Ono jich tam neni moc popsanych, mam pocit ze neexistuje zadny uplny
seznam. Ale daji se zkouset odhadnout podle tech co tam jsou

Michal