Mozilla netiskne spravne fonty

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Úterý Srpen 3 10:35:02 CEST 2004

Michal janda napsal/a dne 03.08.2004 10:26:
> vyzkouset nastavit neco jako
> * {
> font-size:10px;
> font-family:verdana;
> }

No jo, ale to je totez jako naklikat to pres rozhrani, ne? Tam musi byt
nekde !important, navic si myslim, ze to neni proste jen 'font-size',
ale neco jako print.font.size - ale to jsem nikde nenasel. A o to jde -
nezname to klicove slovo. Ani pres about:config jsem nic takoveho nenasel.

> to by melo zmenit *vsechny* pisma ktera nejsou predefinovana dale v tom
> css souboru.

Tam je prave spousta !important, takze to moc nepomuze.

> Pak je jeste trochu chytak v tom ze ty css soubory jsou dva,
> userChrome.css - tam se nastavuji vlastnosti pro menu a podpobne a v
> userContent.css se nastavuji parametry pro obsah oken.

Ano. Ale nenasel jsem nikde, co se stane, kdyz bude stejna vec nastavena
v obou - ktery ma prednost? Nebo se to bude v jednom ignorovat? Nevim
ale, co nastavit.

> Ono jich tam neni moc popsanych, mam pocit ze neexistuje zadny uplny
> seznam. Ale daji se zkouset odhadnout podle tech co tam jsou

Prave. To testovani mne moc nejde.

--vo

--

Vlastimil Ott