qdisc PRIO

LKV Lukas.Kvasnica na Post.cz
Úterý Srpen 3 20:59:25 CEST 2004

V siti pouzivame bridge ktere prevadi wlan na lan. dhcpd prideli adresu
kazdemu fyzickemu rozhrani ktere je pripojeno za tento most.Proti tomu nic
nemam a je to i vyhoda v pripade ze si nekdo chce pripojit vice pocitacu
doma. Nicmene proto chci delit rychlost podle MAC ,protoze za jednou MAC je
vice IP adres. Jak to mam napsane to funguje ale zpomaluje to vsechny pakety
i ty ktere maji mit kratkou odezvu a to chci vyresit. Mate nejaky lepsi
napad? Kterym by tato situace sla resit? Filtr jak je to napsany jsem nasel
na internetu v FAQ . Konkretne do tohoto zpusobu filtrovani moc nevidim .

 LKV

SYN