Netatalk 2

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Úterý Srpen 3 23:21:50 CEST 2004

Pekny den,

to kodovanie ma asi donuti upgradnut server ;o)
Ale k veci - MacOS ma snad od zaciatku vyvoja obmedzenie v dlzke nazvu
suboru na 32 znakov. A pochybujem,
ze Apple sa toho len tak vzda. Nasledoval by asi aj problem s mnozstvom
aplikacii, ktore nevedia s dlhsimi
nazvami pracovat. A ruku na srdce - ma dlhsi nazov nejake opodstatnenie?
Ak to nieje vynalez M$ a jeho wordovske
"nazvi subor prvou vetou"... Takze skor by som si myslel, ze nie.
Ale mozno by to chcelo skusit v shelli X-ka nytvoriz nieco s krkolomnym
nazvom. Skor by som to ale videl na netatalk
a skratenie nazvu netatalkom. Aby Mac ten subor videl...

Vlado

--

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio