Netatalk 2

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Srpen 4 00:23:24 CEST 2004

Vladimir Rengevic wrote:

> Pekny den,

  DDV

> to kodovanie ma asi donuti upgradnut server ;o)
> Ale k veci - MacOS ma snad od zaciatku vyvoja obmedzenie v dlzke nazvu
> suboru na 32 znakov. A pochybujem,
> ze Apple sa toho len tak vzda. Nasledoval by asi aj problem s mnozstvom
> aplikacii, ktore nevedia s dlhsimi
> nazvami pracovat. A ruku na srdce - ma dlhsi nazov nejake opodstatnenie?
> Ak to nieje vynalez M$ a jeho wordovske
> "nazvi subor prvou vetou"... Takze skor by som si myslel, ze nie.

<CUT />

	Je videt, ze Jste jeste nepotkal _poradny_ OS :-). Napr. v OpenVMS
(prvni NeUNIX system, ktery IMHO v r. 1996 splnil X-Open XPG3 :-) byly
nazvy dlouhe tusim az 255 znaku (nezkousel jsem, nebylo treba :-), totez
typ souboru (ne nejakych mizernych 8.3 :-) a jeste k tomu i verze
(rozsah 1 az 32768) (ty jmena ale byly CaseInsensitive).
	To se pak dalo uz jmena poznat, co je v souboru. V adresari byly napr.
DVA ruzne soubory : ZALOHA_NA_MO_DISK_COM.TPU$JOURNAL;1 a
ZALOHA_NA_MO_DISK_COM.TPU$JOURNAL;2 a hned jste vedel, WoCoGo (ze jsem
dvakrat nestandartne utekl z editoru :-).

	Ales