Netatalk 2

Mila mila na conexe.cz
Středa Srpen 4 08:22:17 CEST 2004

Tak to vypada, ze problem bude u "ctene" firmy Apple a tudiz nepatri do
tohoto fora, sorry.
Ale treba se to nekomu bude hodit.
OS 9 a starsi pouzivaji AFP verze 2.x a s tim nejde delat nic
OS 10.0.x pouziva AFP 3.0, melo by to fungovat, ale realita je jina.
OS 10.2.x pouziva AFP 3.1 a tady to beha tak napul
a od 10.3.x to funguje tzn. soubory vetsi nez 2GB, dlouhe nazvy souboru (max
255), reconnect, podpora unicode.
Takze vzhuru upgradeovat ... za penize :-(
Mila.
p.s. Existuje nejaka ziva konference na tema Macintosh-networking ?

"Mila" <mchomat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ceo172$1tdh$1 na news.vol.cz...
> Dobry den,
> nemate nekdo zkusenosti s timto? Mam Netatalk 2.0-beta2 na RH9 a klienti
OS