Doporuceni pro moje mail reseni

Ing Peter Jevoš it.systems na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 15:53:41 CEST 2004

 Dobry den
 Chtel bych se Vas zeptat na radu a nazor
 Navrhnul jsem reseni a byl bych rad kdyby ste ho v kratkosti okomentovaly ( vyhody , nevyhody, po/ne-pouzitelne a tak) Jedna se o postovni reseni pre velky pocet uzivatelu ( 100 000 az do 500 000) , kde
 SMTP server : Postfix
 MDA: Maildrop
 Autentikace: Cyrus SASL
 IMAP server : Courier Imap
 Web klient: Squirrelmail
 Db: Mysql

 T.z. pouzivam virtualny uzivatele , ktere jsou ulozeny v tabulkach v Mysql. Posta se uklada ve formatu maildir do /home/virtual/.., kde jsou pak uzivatele rozcleneny do stromu podle urciteho klice. Klientsky pristup je zajisten pres protokol Imap. Uzivatele pak pouzivaj pro pristup ke poste web prohlizec. Na pocitaci jeste bezi Apache (kvuli webmailu) s PHP. Nepouzivam zadny antivurs/spam ochrannu.
 Vsechno bude bohuzel bezet jenom na jednom pocitaci na pateri (na vic nejsou zdroje). Podle prozatimnych skusenosti se stavajicim systemem, tak pozadavky na smtp server se pohybuji zatim asi 100/minutu. Quoty jsou nastaveny na 5MB na schranku a 100 mailu v 1 schrance
 Takze:
 1.Jaky bych mnel pouzit filesystem pro /home/, kde budou ulozeny vsechny schranky (xfs, reiserfs, ..) ?
 2.Jaky by mnel mit pocitac hardw. parametre ?
 3.Jaky je potreba pouzit RAID (1,5), aby to nezatizilo jeste vice celou rezii pocitace ?
 4.Jaky jsou s celym systemem spojena nebezpeci, slabosti, rizika, zrouceni apod. ?
 Dekuji

 Peter

> Letní akce na televizory Panasonic! 150.000 prvni tyden
> www.VIDEOEXPERT.cz
> Vychutnejte si Olympiádu ve velkém stylu!
> http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=76186

Anonymní připojení k internetu od Seznamu
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=74638