HW nároky na firewall

postmaster na mga.sk postmaster na mga.sk
Pátek Srpen 6 16:12:08 CEST 2004

ospravedlnujem sa, ten predosly e-mail mal ist sukromne.
a rozhodne si nemyslim, ze firewall je "suborom opatreni" (ake, to kolega
nedefinoval) zahrnujuce aj proxy :)
a takisto si nemyslim, ze je to vec nazoru. co je to FW je pomerne striktne
definovane.
je mi luto, ze musim byt nezdvorily, ale na tuto temu koncim. je to flame.

este raz - howgh
ostatna korespondencia (aj ked nevidim duovod) len sukromne