rozdil v frekv. rozsahu videomodu v XFree pod RH 7.3 a FC2

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Srpen 6 18:34:54 CEST 2004

Zdenek Pizl napsal(a):
> Dobry den,
>
>  po vskutku dlouhem a vyzivnem googlovani se odvazuji zeptat i zde ... Jaky je
> rozdil mezi videomody a jejich vlastnostmi v XFree obsazenych v RedHat 7.3 a
> ve Fedore Core 2 (i 1)??
>
> Problem je v tom, ze pod RH 7.3 mi ke stesti staci nadefinovat Mode
> "1280x1024" a muj LCD Acer AL1731m je spokojeny a zobrazuje, kdezto to same
> nastaveni ve Fedora Core 2 zpusobi pouze hlasku "frekvence je mimo
> rozsah ...".

No tak mu tam nastav 60Hz nebo kolik má tvů LCD :-)

Prostě nechápu s čeho děláš vědu jiné Xfree se chová jinak :-)

Prostě je tam jinačí ovladač tvé videokarty.

Nebo tam máš stejné i verze Xfree.

> Podotykam, ze v obou pripadech mam spravne nastavene horizontalni i vertikalni
> frekvencni rozsahy (presneji receno jsem je z RH 7.3 prekopiroval na FC2)

No tak si je měl v RH špatně ovšem se to neprojevilo. :-)

> Jsem si vedom posunu od XFree k X.org, ale ten samy problem mam i na Fedora
> Core 1 a tam jeste XFree jsou, tedy rozdilnou implementaci by to byt nemelo.
>
> Diky, z.p.

Jinak zaleží na monitoru co poskytuje kartě údaje, na grafické kartě, na programu.

Jak máš nastaven konfigurák zda se berou udaje z monitoru, nebo se použijí ty co
máš nastavené v konfiguraci atd......

|    ICQ    179223500                    |