rozdil v frekv. rozsahu videomodu v XFree pod RH 7.3 a FC2

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Neděle Srpen 8 08:46:06 CEST 2004

On Friday 06 of August 2004 18:34, Petr Šobáň wrote:

> No tak mu tam nastav 60Hz nebo kolik má tvů LCD :-)
>
> Prostě nechápu s čeho děláš vědu jiné Xfree se chová jinak :-)
> Prostě je tam jinačí ovladač tvé videokarty.
> Nebo tam máš stejné i verze Xfree.
> No tak si je měl v RH špatně ovšem se to neprojevilo. :-)

Mluviti stribro, mlceti zlato. Frekvencni rozsahy jsem opsal z tech.
dokumentace monitoru a jsem si jisty ze tech par cislic opsat dokazu.

Nastavit videomod umim taky, ja se ptal jaky (a jestli) je tam rozdil. FC2
pres DDC monitor detekuje spravne, SPRAVNE nastavi sama TY SAME frekvencni
rozsahy a pak si vymysli kombinaci, kterou ten monitor proste neumi zobrazit.

Odpoved "jiny driver graf. karty" mne neuspokojuje, protoze driver pro MGA
G550 je stabilni uz hodne dlouho a ze by tam zavlekli chybu ohledne rozliseni
je nepravdepodobny.

Me to netrapi, od RH73 utikat nebudu, neexistuje lepsi verze Redhat linuxu a
tak vymazlenej OS uz nikdy mit nebudu :) Ale kdyz testuju instalace

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu