rozdil v frekv. rozsahu videomodu v XFree pod RH 7.3 a FC2

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Srpen 8 09:17:59 CEST 2004

Zdenek Pizl napsal(a):

> Mluviti stribro, mlceti zlato. Frekvencni rozsahy jsem opsal z tech.
> dokumentace monitoru a jsem si jisty ze tech par cislic opsat dokazu.

Záleží jaké číslice ?

Pokud jsem se o to zajímal tak LCD žádné obnovovací frekvence nemají, lépe
řečeno mají jednu stabilní kterou používají a tu třeba nastavit.

Některé tam mají rozsah a přispůsobí si to na tu svoji. (Pokud jsou připojené
přes VGA konektor)

Taky zaleží jak máš ten monitor připojen, pokud přes VGA nebo digitální vystup s
karty atd...

> Nastavit videomod umim taky, ja se ptal jaky (a jestli) je tam rozdil. FC2
> pres DDC monitor detekuje spravne, SPRAVNE nastavi sama TY SAME frekvencni
> rozsahy a pak si vymysli kombinaci, kterou ten monitor proste neumi zobrazit.

No a co je to za kombinace ?

Co tam máš za verze Xfree Xorg atd....
Pokud jsou tam rozdílné verze tak tam rozdíly budou.

> Odpoved "jiny driver graf. karty" mne neuspokojuje, protoze driver pro MGA
> G550 je stabilni uz hodne dlouho a ze by tam zavlekli chybu ohledne rozliseni
> je nepravdepodobny.
>
> Me to netrapi, od RH73 utikat nebudu, neexistuje lepsi verze Redhat linuxu a
> tak vymazlenej OS uz nikdy mit nebudu :) Ale kdyz testuju instalace

Grrrr A co vám brání provést upgrade a nastavení si nechat :-)

PS. Něco jiného by bylo kdyby jsi tam měl stejné Xfree a na každé to dělalo
jinou paseku.

|    ICQ    179223500                    |