Skystar2 vs. Pinnacle-Problémy

jarda--h na volny.cz jarda--h na volny.cz
Neděle Srpen 8 19:28:54 CEST 2004

Dobrý den,
Prosím o radu s následujícím problémem.Zakoupil jsem PC SAT skystar2
2.6. Po instalaci se mi začaly objevovat problémy se zvukem.Již při
přihlašování
do systému se začíná \"sekat\" zvuk. Seká se jak při přehrávání
audio, tak video souborů-problémy jsou i při hraní her. Občas to
funguje bez problémů. Jediné, u čeho
jde zvuk, tak je TV karta Pinnacle PCTV Pro. Fungují i oba dva
zároveň-jak sat, tak tv karta.
    Závažnější problém ale nastal při nahrávání z TV karty. U
nahraného videa jsou vynechané snímky-zvuk je OK. Nepomohla ani
defragmentace, ani PCI enhancer (nahrávám na HDD 120GB S-ATA).Dříve
problém nebyl.
    Částečně to pomohlo, když jsem zakázal skystar2 kartu ve
správci zařízení. U nahraného videa zvuk částečně zaostává-cca
0.5 sek.
PC AMD Athlon 2000+, 512 MB RAM, HDD 120GB S-ATA, 80GB ATA, DVD/RW, CD/RW,
WIN XP Pro, DirectX 9.0b, pravidelná aktualizace kodeků, Windows, VIA
ovladačů, Broadcom NeXtreme Gigabit Ethernet, ADSL modem Alcatel
SpeedTouch, zvuk on-board AC 97 (Realtek audio ver. 5.10.0.5630), DVB
receiver 4.2.11, Pinnacle PCTV Vision 5.50 build 143.