Skystar2 vs. Pinnacle-Problémy

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Srpen 9 08:04:15 CEST 2004

jarda--h na volny.cz wrote:
> [...]
> 2.6. Po instalaci se mi začaly objevovat problémy se zvukem.Již při
> přihlašování
> do systému se začíná \"sekat\" zvuk. Seká se jak při přehrávání
> audio, tak video souborů-problémy jsou i při hraní her. Občas to
> funguje bez problémů. Jediné, u čeho
> jde zvuk, tak je TV karta Pinnacle PCTV Pro. Fungují i oba dva
> zároveň-jak sat, tak tv karta.
>    Závažnější problém ale nastal při nahrávání z TV karty. U
> nahraného videa jsou vynechané snímky-zvuk je OK. Nepomohla ani
> defragmentace, ani PCI enhancer (nahrávám na HDD 120GB S-ATA).Dříve

mne to robilo podobne ked som mal skystar2 na tom istom interrupte ako
sietovu kartu a zaroven som siet znacne zatazoval (=streamoval
dvb cez siet na iny pocitac).

co vypise cat /proc/interrupts?
mas v kerneli zakompilovane apic? (niekedy pomoze to vypnut, niekedy
zapnut)

>    Částečně to pomohlo, když jsem zakázal skystar2 kartu ve
> správci zařízení. U nahraného videa zvuk částečně zaostává-cca
> 0.5 sek.
> PC AMD Athlon 2000+, 512 MB RAM, HDD 120GB S-ATA, 80GB ATA, DVD/RW, CD/RW,
> WIN XP Pro, DirectX 9.0b, pravidelná aktualizace kodeků, Windows, VIA
> ovladačů, Broadcom NeXtreme Gigabit Ethernet, ADSL modem Alcatel
> SpeedTouch, zvuk on-board AC 97 (Realtek audio ver. 5.10.0.5630), DVB
> receiver 4.2.11, Pinnacle PCTV Vision 5.50 build 143.

a distribucia, teda hlavne kernel linuxu je aky? verzia modulu
pre skystar2? seka sa zvuk az ked nahras modul pre skystar2, alebo
dokonca aj bez toho? pouzivas alsu alebo OSS?

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |