SPF record

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Srpen 9 13:34:12 CEST 2004

On Sun, Aug 08, 2004 at 03:28:06AM +0200, Petr Vileta wrote:
> Prisla mi mailem nejaka hlaska, ze muj mailovy server nema nastaveny SPF
> record.
[cut]

> Muzete nekdo, kdo vi o co jde, upresnit?
Uz to bolo povedane, ja len chcem zdoraznit, ze aby mal tvoj mailserver
"nastaveny SPF", na sendmaili na to nic nemusis menit, staci aby tvoj
DNShoster pridal do domeny jeden zaznam (ako sa to robi konkretne uz bolo
povedane). Sendmail musis konfigurovat len vtedy, ak chces sam robit
filtrovanie mejlov pomocou SPF.

> Petr
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                Where do you think you're going today?