SPF record

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Čtvrtek Srpen 12 07:34:56 CEST 2004

Petr Vileta wrote:

> No tak zrovna tohle jedine jsem pochopil, tedy doufam :-)
> Melo by to fungovat tak, ze prijemce mailu se zepta meho DNS, zda odesilatel
> mailu (From:) odpovida SPF zaznamu. Tedy napriklad u me muze postu odesilat
> petr na domena.cz
> objednavky na domena.cz
> webmajstr na domena.cz
> a nikdo jiny a takto se (nejak) nastavi SPF. Takze prijemce (sendmail?) se
> zepta, zda odesilatel nabidky na domena.cz je podle meho DNS v poradku a ten
> odpovi, ze ne, takze to prijemce s klidnym svedomim zahodi.
> [...]

Coze? Ale to neee! Do SPF se nezadavaji uzivatelska jmena! Jenom domeny!
Vas priklad s fakturaci by selhal v okamziku, kdybyste omylem zacal
posilat maily z adresy fakturace na jinadomena.cz. Overovani existence cele
adresy by se muselo delat jinymi prostredky (SMTP VRFY apod), ale pokud
vim, tak se nedela vubec.

P.U.