Pripojeni Palma, USB, Evolution, Fedora Core 2

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Úterý Srpen 10 09:55:47 CEST 2004

Hezky den.

Snazim se pripojit Palma (Tungsten T|2) pres USB k linuxovemu pocitaci.
Rozchodil jsem pilot-link (otestovano pres dlpsh, rozchozen pilot-xfer).
Ale kdyz chci pripojit v gnome k evolutionu, ale nedari se mi.

V dialogu v nastaveni palmu v evolutionu vyplnim /dev/pilot (symlink na
/dev/usb/ttyUSB0), rychlost necham na 57600 a necham si ziskat user id z
palmu.. a to se nepodari, proste to nic nedela.

Dokonce mi to pri druhem pokusu psalo ze nemuze predat povel gpilotd,
ale to se neopakovalo.

Ten dialog se jmenuje "Nastaveni Gnome Pilot" a zaseknul jsem se na
strance "Pocatecni synchronizace".

Je tu prosim nekdo, kdo rozchodil stejnou nebo aspon podobnou
konfiguraci? Byl bych vdecny za nejakou tu radu.

Martin Bodlak
--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic
http://bodlak.palmknihy.cz/