Pripojeni Palma, USB, Evolution, Fedora Core 2

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Středa Srpen 11 10:36:08 CEST 2004

No nevim jak je to mozne, ale nakonec se to chytlo - na vsech verzich
RedHatu a Fedory poprve! :-)

Posledni co resim, je konverze.
Palm mi bezi v kodove strance Windows-1250, protoze synchronizuju bezne
s Windows (PalmDesktop).

Jak dosahnout toho, aby to v linuxu nejak prevadelo kodovou stranku
win-1250 <-> utf-8? Rekneme, ze me zajima hlavne synchronizace s
Evolutionem.

MB

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic