Cim pripojit sit pres CDMA - existuje nejaky router/FW na jedno CD podporujici USB modemy a vytaceni?

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Srpen 10 13:57:11 CEST 2004

On Tue, 10 Aug 2004, Martin Kamín ZULU wrote:

> Zdraím všechny,
>
> hledal jsem hledal, ale nenašel zcela přesnou odpověď na otázku %SUBJ.
> Hledám minidistribuci do routeru (Pentium 12O MHz, 64 MB paměť, disk 1 GB),
> která by:
>
> 1. bootovala z CD
> 2. router by měl na jednom konci USB modem do CDMA
> 3. na druhém celou LAN
> 4. prováděl by NAT
> 5. sám by spojoval spojeni po jeho rozpadeni
>
> Bohužel mi pan Google ani po třech plzních neporadil :( Variant je na
> itnernetu moře, ale v žádné se nemluví o tom modemu USB. Poradíte?

No minuly tyden vysel na ceskych webech navod, jak ten modem rozchodit na
beznych distribucich, takze Vas ukol je si to precist, zjistit, co je
zapotrebi pro ten modem a pak se podivat, co ktera mini distribuce
splnuje.

A muzete u toho chlastat o dusu...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...