Cim pripojit sit pres CDMA - existuje nejaky router/FW na jedno CD podporujici USB modemy a vytaceni?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Srpen 10 15:15:09 CEST 2004

On 10. Aug, 01:57 PM CEST, Zdenek SUTR Kaminski <sutr na valachian-labs.com> wrote 33 lines:

> No minuly tyden vysel na ceskych webech navod, jak ten modem rozchodit na
> beznych distribucich, takze Vas ukol je si to precist, zjistit, co je
> zapotrebi pro ten modem a pak se podivat, co ktera mini distribuce
> splnuje.
>
> A muzete u toho chlastat o dusu...

No to jo, ale instalace/nastaveni takove distribuce vcetne jejich heavy
patchování mi přijde jako mrhání časem. To je cesta, ale tu jsem zavrhnul

MK