IMAP a vytvareni slozek

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Úterý Srpen 10 16:05:28 CEST 2004

Dobreho slunecneho dne preji vsem,
doufam, ze vetsina z prihlasenych nesedi s nohama ve vode ale s chuti sedi u
pocitace, poti se a cekaji na muj dotaz :)
 Mel bych takovy problemek, se kterym jsem se doposud nesetkal. Snad to
souvisi s jinou distribuci, nevim.

SUSE 9.1, postfix, imap (jedno jaky)

IMAPem se pripojim a vse je OK az na...  na strane klienta by se to melo
jevit tak, ze kdyz odeslu mail, presune se odeslany mail do slozky "odeslana
posta" pod IMAP uctem. Toto se ale nestane. Odlozi se do lokalni slozky.
Dale, kdyz se pokusim vytvorit novou slozku pod IMAP uctem jinde, nez v
adresari, ktery vytvoril pri prvnim kontaktu (dorucena posta) odmitne mne.

Zkousel jsem Courier, IMAP4 i Cyrus.
Diky za postouchnuti spravnym smerem
Honza Volesak

P.S. Nedari se mi mail dorucit do konfery sendmail, proto skoncil zde,
prosim nekamenujte mne za to a potlacte svoji chut mne napominat (jestli to
nemuzete vydrzet tak prosim ne do konfery). Netusite nekdo, jestli je se
sendmail konferou nejaky problem?