SPF record

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Srpen 11 05:38:37 CEST 2004

> http://www.ietf.org/internet-drafts/draft-ietf-marid-protocol-00.txt

<CUT />

>         Je TO nejaka novinka, ktera se snazi o _verifikaci_ odesilatelu. ZATIM
> bych spise jen _z_povzdali_pozoroval_ (viz Expires :-).
>
>         Ales

	tak bych rad _z_povzdali_pozoroval_, ale nejak se nemuzu nikde
dopatrat, jak by mel ten RMX zaznam vypadat (format), ktere DNS to uz
dneska umi (nemyslim domeny, ale treba BIND 9), ...

	No a co jsem nepochopil vubec, tak to je TO, jak by zrovna tohle melo
zbranit SPAMu. Kdyz si zaregistruju domenu, postavim MTA a DNS a do te
DNS pridam SPFrecord (RMX), tak budu mlaskat SPAMy a bude fsecko OK (jen
par lidi zase KO). Nebo mi (opet :-) neco uniklo ?

	Ales