SPF record

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Středa Srpen 11 07:03:58 CEST 2004

> 	tak bych rad _z_povzdali_pozoroval_, ale nejak se nemuzu nikde
> dopatrat, jak by mel ten RMX zaznam vypadat (format), ktere DNS to uz
> dneska umi (nemyslim domeny, ale treba BIND 9), ...
>
> 	No a co jsem nepochopil vubec, tak to je TO, jak by zrovna tohle melo
> zbranit SPAMu. Kdyz si zaregistruju domenu, postavim MTA a DNS a do te
> DNS pridam SPFrecord (RMX), tak budu mlaskat SPAMy a bude fsecko OK (jen
> par lidi zase KO). Nebo mi (opet :-) neco uniklo ?
>
> 	Ales

Jak se to vezme. SPF pochopitelne nezabrani tomu, aby nekdo poslal
spam... ale (teoreticky, v pripade, ze vsichni budou pouzivat SPF)
zabrani falsovani odesilatele. Budete moci posilat spamy z
@mojeblbadomena.biz, ale uz nemuzete poslat mail treba z @yahoo.com.
Teda muzete, ale nedojde. Dalsi krok pochopitelne bude ten, ze se po
prvni varce spamu objevite na vsech moznych blacklistech atd atd.

P.U.