SPF record

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Středa Srpen 11 07:11:03 CEST 2004

Petr Vileta wrote:

> Z diskuze dostatecne nevyplynulo, ze nejsem koncovy uzivatel :-) Provozuji
> takovy maly http/mail/dns server s par domenami a par mailovymi "schrankami"
> nebo "kosiky". Proste tu mam par domen 2.radu vcetne posty a sam si delam
> jedno DNSko ;-) Tak jak to je s RH7.3 a SPF? Moc stary, co?
> --
> Petr

Z tohohle pohledu jste koncovy uzivatel ;-) Takze pokud se chcete zbavit
problemu s tim, ze Vase domeny nekde odmitaji kvuliva SPF, zaradte si do
DNS pro tyhle domeny SPF zaznamy. To je vse. Jednoduche, na
spf.pobox.com na to dokonce maji wizarda. Jak je to s podporou SPF pro
jednotliva MTAcka nevim;  pouzivam Postfix a Wietse pri slove SPF
dostava pupinky. Neoficialni podpora samozrejme existuje, ale jeste jsem
nepotkal zadny balik, ktery by ji intergroval. Pro zadnou distribuci.
Tim pochopitelne netvrdim, ze urcite neexistuje. Pro sendmail jsem
narazil jenom na
http://www.city-fan.org/ftp/contrib/mail/sendmail-milter-spf-1.41-1.noarch.rpm
    (cca dvouminutove gugleni); muzete zkusit.

P.U.