SPF record

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Srpen 11 10:43:37 CEST 2004

On Wed, Aug 11, 2004 at 05:38:37AM +0200, Chlopcik Ales wrote:
> 	No a co jsem nepochopil vubec, tak to je TO, jak by zrovna tohle melo
> zbranit SPAMu. Kdyz si zaregistruju domenu, postavim MTA a DNS a do te
> DNS pridam SPFrecord (RMX), tak budu mlaskat SPAMy a bude fsecko OK (jen
> par lidi zase KO). Nebo mi (opet :-) neco uniklo ?
Uniklo ti to, ze momentalne prakticky ziadny spammer nespamuje "zo svojej"
domeny (From:) a uz vonkoncom nie zo svojho servra, ale zo zombikov a
otvorenych proxyn. Ked mas SPF, nuti ho to spravit presne to, co si povedal, a
potom je trivalne vypatratelny, odstranitelny (staci napisat jeho
provajderovi) a pravne postihnutelny.

> 	Ales
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                Where do you think you're going today?