SPF record

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Srpen 11 13:34:16 CEST 2004

On Wed, Aug 11, 2004 at 12:23:44PM +0200, Chlopcik Ales wrote:
> 	Asi jsem fakt tupej. Jak se PopisovanaSkvelaBudoucnost lisi od
> stavajiciho stavu?
Je automaticky overitelne, ci
- je falsovane "from"
- je zneuzity otvoreny proxy alebo zombie na rozposielanie mejlu
co su hlavne metody rozsirovania spamu.

A ked to niekto chce ojebabrat, je jedoduchsie vystopovatelny a
blacklistovatelny.

> 	Ale mam problem. Moje firma ma vlastni Emiluv server. Jsme pripojeni
> pres ISP nejaky_isp.cz. Veskerou postu odesilam primo z naseho MTA/MDA.
> Pristup k vnejsi DNS nemam, tu mi obhospodaruje muj ISP. Dale mi
> obhospodaruje _domenovy_kos_. Jak TO mam resit ? Budu si muset postavit
> vnejsi DNS ?
Staci tvojmu ISP povedat, aby pridal prislusne zaznamy do DNS. Kedze mate len
jeden mailserver (jednu IP), je to trivialne (jeden riadok).

> 	IMHO se tohle neujme (viz _640_kilo_musi_stacit_ :-).
Uz to zevraj pouziva viac ako 10000 domen, napriklad aj gmx (velmi popularny
freemail v Nemecku a Rakusku).

> 	Ales
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                Where do you think you're going today?