Neustale padajici Xka na debianu

Miroslav Prymek xprymek na fi.muni.cz
Středa Srpen 11 11:18:32 CEST 2004

Dobry den,
mam desne otravny problem: pomerne casto se stava, ze spadnou Xka presne
v okamziku, kdy se ma otevrit nejake nove dialogove okno. Stava se to
POUZE U GNOME aplikaci. Z logu nic nezjistim, protoze tam je jenom
ze Xserver dostal signal 11 (SIGSEGV) a proto konci. Aplikace vypise
jen, ze ztratila kontakt se serverem (SIGPIPE?) - takze to vypada, ze
si "server zacal" - ale na druhou stranu je nejak na vine GNOME.

Nemel jste nekdo podobny problem?  Stava se to pomerne casto a vetsinou
pri otevreni nejakeho konkretniho okna (treba urcity dialog synapticu
nebo gaim) - ale ne vzdy :(

Nemuzete mi alepson poradit, kde hledat chybu?
Predpokladam, ze bude
nekde v nejake knihovne GNOME (ktera operuje dost blizko Xserveru),
protoze pokud spoustim aplikaci GTK pod KDE, tak se mi myslim jeste
nestalo, ze by zpusobila pad X.

Vubec ale netusim, jak neco takoveho debugovat.

Muzu sice pouzivat KDEcko, ale moc ho nemam rad... a navic by to byla
kapitulace ;)

Konfigurace: Debian Sarge (pravidelne upgradovany z netu),
jadro 2.6.7-k7 z distribuce, Gnome 2.6 (z distribuce)
Driver NVIDIA aktualni - v. 6111