Neustale padajici Xka na debianu

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Srpen 11 13:43:38 CEST 2004

> Dobry den,
> mam desne otravny problem: pomerne casto se stava, ze spadnou Xka presne
> v okamziku, kdy se ma otevrit nejake nove dialogove okno. Stava se to
> POUZE U GNOME aplikaci. Z logu nic nezjistim, protoze tam je jenom
> ze Xserver dostal signal 11 (SIGSEGV) a proto konci. Aplikace vypise
> jen, ze ztratila kontakt se serverem (SIGPIPE?) - takze to vypada, ze
> si "server zacal" - ale na druhou stranu je nejak na vine GNOME.
>
> Nemel jste nekdo podobny problem?  Stava se to pomerne casto a vetsinou
> [...]

Strelim od boku. Me pri upgrade XFree na xserver-xfree86_4.3.0.dfsg.1
zacal mplayer shazovat xserver. Vyresil jsem to instalaci
xserver-xfree86-dbg. Dalsim resenim by by mohl byt downgrade na verzi bez
tech osklivych pismenek (dfsg).

Jeste si vzpominam, ze do logu (?? asi, kam jinam?) se vypisovala hlaska
ve smyslu, ze je chyba v X protokolu.

La'd"a