CDMA

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Srpen 11 12:44:13 CEST 2004

On 11. Aug, 09:25 AM CEST, Cyber-Duracel <cyber na irix-servis.cz> wrote 48 lines:
> Dobry den,
> mel bych nasledujici dotaz. Zkousel jsem nastavit pripojeni pres CDMA,
> co jsem si poridil a to jako kombinaci navodu na root.cz a na linuxsoft,
> protoze ani jeden mi nefungoval. Mozna jsem neco prehledl. Mam tyto
> problemy.

Jak typické :) Prostě někdo napíše článek a přitom to jiným nefunguje.
Taky mi ani návody na root.cz ani další nefungovaly, použil jsem jiný nekde
na VUCKO, hledejte na Google.

> 1} neprenastavi se mi default brana

Nejdrive musite zastavit eth0: ifdown eth0
pak nahodit pppd call eurotel
pak ifup eth0

> 2) v prubehu spojeni se mi obcas stane ze netecou data

? :)

> 3) modem kazdou chvilku pipa, cim to ?

Obcas taky, vypnete zvuk :)

> P.S Pod WinXP se nam to pripojilo 926kbps a stahovalo tedy cca 80KB/s a
> pod linuxem pouze kolem 200-300kbps a tedy 30 KB/s

Už se o tom ví, ale zatím to nikdo nevyřešil. Zeptejte se Eurotelu a dejte
vědět 800...
MK